thatsmystory

BREAKFAST HEAVEN

Kategori: Mat och recept, Vänner och Familj



Nyårsbrunch med Josephine <3 

Innan nyår hängde jag en del med Josephine. Hon sov hos mig i två nätter så vi bestämde oss för att äta en god brunch tillsammans innan vi skulle fira på skilda håll! Vi maxade och gjorde allt gott vi önskade. Så det blev avokadotoast + extra guacamole, bananpannkakor samt topping, grädde, äggröra, bacon, chiapudding, grön smoothie, fruktsallad, kladdkaka och passionfruktsbubbel! Haha snacka om bruchhimmel. Mätta och belåtna fixade vi oss sen tillsammans. Det är tur att jag har sällskap med mig som styr upp lite partymusik, annars blir det typ samma lista som alltid. Det behövs lite extra dunk för att komma in i mode. Så några timmar senare fick jag skjuts till bussen och hon åkte vidare, resten av storyn känner ni redan till! Om inte får ni scrolla ner! 

Idag blir det ingen avancerad frukost men är lite sugen på bananpannkakor så det får det nog bli! Annars så har jag lite viktiga saker att ta tag i så måste sätta igång nu. Frukosten får vänta till senare, blir nog mer en middag då i och för sig, men jaja, tur att jag år innan jag gick och la mig. Pusspuss


Kommentera inlägget här: