thatsmystory

MY CHRISTMAS GIFTS

Kategori: Vänner och Familj



Tröja från H&M, Bok av Henry Qarroll, Selfiepinne, Resväska från Titan

Här kommer ett sent inlägg med årets julklappar. Som sagt så är vi inte så mycket för hela julklappsgrejen men är supernöjd över de sakerna jag fick! Tröjan köpte jag till mig själv och slog in haha. Den är redan en stor favorit och jag får nästan tvinga mig själv att inte använda den varje dag. Boken fick jag av pappa och det ska bli spännande att snappa upp lite mer tips och lära mig fler inställningar. Just nu fotar jag vara på auto, inte så ball...så det får vi jobba på! Selfiepinnen fick jag av Jonas haha. Har tänkt köpa en länge men det har aldrig blivit av så det va perfekt! Och en ännu bättre julklapp var resväskan jag fick utav mamma och pappa. Jättefin och stor så man får plats med allt när man ska iväg! Sen var jag ju hemma hos Michelle för en minijul och där fick jag en vit gosig pälspläd som pryder min säng så fint. Den är grym när man vill gosa upp sig i soffan! Så tack för det tomten :) 

Kommentera inlägget här: