thatsmystory

WEEKENDGOALS

Kategori: Allmänt, Vänner och Familj


Åh min helg var helt amazing! Vi bodde på hotell, åt och drack gott, hade grymt sällskap, skrattade tills vi kiknade, avslutade helgen i deras relaxavdelning! Så härligt. När vi kom hem på söndagskvällen kollade vi tre avsnitt av "Making a murderer" på Netflix. Sjukt provocerande och gripande, ni måste se! 

Annars så har jag avklarat årets första arbetspass! Har fått ett heltidsvikariat i dryga en månad på en förskola i Säve. Får se om jag stannar längre, det beror lite på. Men skönt att ha en fast punkt och fasta tider ett tag. Var nog i juni jag hade det så senast, phjuu! Och då var det på ett café, så ändå mycket kvällar och helger. Senast jag hade ett jobb med "kontorstider"?! Sommaren 2013 på skinkfabriken ;) 

Nu ska jag ta en dusch och senare fortsätta plöja dokumentärserien! 


Kommentera inlägget här: